Magia
Czar |
Profesja |
Wymagana ilość many |
Wymagany mlvl |
Wymagany pacc |
Opis |
exiva |
Knight, Sorcerer, Druid, Palladyn |
20 |
Nie |
Umożliwia znalezienie gracza, który jest w danym momencie online. |
|
utana vid |
Sorcerer, Druid, Palladyn |
220 |
15 |
Nie |
Niektóre potwory nie widzą cię. |
utamo vita |
Sorcerer, Druid, Palladyn |
50 |
Nie |
Tarcza z many. |
|
exura |
Knight, Sorcerer, Druid, Palladyn |
25 |
Nie |
Podstawowe leczenie. |
|
exura gran |
Sorcerer, Druid, Palladyn |
40 |
Nie |
Większe leczenie. |
|
exura vita |
Sorcerer, Druid, Palladyn |
80 |
8 |
Nie |
Pełne leczenie. |
utevo lux |
Knight, Sorcerer, Druid, Palladyn |
20 |
Nie |
Światło na małym obszarze. |
|
utevo gran lux |
Knight, Sorcerer, Druid, Palladyn |
60 |
6 |
Nie |
Światło na dużym obszarze. |
utevo vis lux |
Sorcerer, Druid |
140 |
Nie |
Światło na cały ekran. |
|
exevo pan |
Knight, Sorcerer, Druid, Palladyn |
30 |
Nie |
Czar, dzięki któremu stworzymy jedzenie. |
|
utevo res "Nazwa Potwora |
Sorcerer, Druid |
Nie |
Przywołuje wybranego potwora. |
||
utevo res ina "Nazwa Potwora |
Sorcerer, Druid |
100 |
Nie |
Przemienia cię w wybranego potwora. |
|
exevo con |
Palladyn |
40 |
Nie |
Tworzy 20 strzał. |
|
exevo con mort |
Palladyn |
70 |
Nie |
Tworzy 20 boltów. |
|
exevo con vis |
Palladyn |
200 |
Nie |
Tworzy 20 power botlów. |
|
exevo con flam |
Palladyn |
120 |
Nie |
Tworzy 5 burst arrows. |
|
exevo con pox |
Palladyn |
70 |
Nie |
Tworzy 5 poison arrows. |
|
exori vis |
Sorcerer, Druid |
20 |
Nie |
Czar ofensywny atakujący gracza/potwora, stojącego na wprost od gracza. Obrażenia od energii. |
|
exori mort |
Sorcerer, Druid |
20 |
Nie |
Czar ofensywny atakujący gracza/potwora, stojącego na wprost od gracza. Obrażenia od śmierci. |
|
exori flam |
Sorcerer, Druid |
20 |
Nie |
Czar ofensywny atakujący gracza/potwora, stojącego na wprost od gracza. Obrażenia od ognia. |
|
utani hur |
Knight, Sorcerer, Druid, Palladyn |
60 |
4 |
Nie |
Czar zwiększający szybkość chodzenia postaci. |
utani gran hur |
Knight, Sorcerer, Druid, Palladyn |
100 |
8 |
Nie |
Jeszcze większa szybkość chodzenia postaci. |
exura sio |
Druid |
50 |
Nie |
Odnawia życia innego gracza bądź własne. |
|
exevo grav vita |
Druid |
50 |
Nie |
Stawia przed rzucającym 'krzeczek', co przydaje się przy blokowaniu graczy. |
|
exeta res |
Knight |
30 |
Nie |
Czar który sprawia , że stajesz się celem ataku potworków w jego zasięgu. |
|
exori |
Knight |
100 |
5 |
Nie |
Ofensywny czar raniący wszystko dookoła niego. |
exevo flam hur |
Sorcerer |
80 |
Nie |
Czar ofensywny od ognia działający na dużym obszarze. |
|
exevo mort hur |
Sorcerer |
250 |
Nie |
Czar ofensywny od energii działający na takim samym obszarze jak flam. |
|
pavlus uber exori |
Knight |
350 |
7 |
Tak |
Najsilniejszy czar ofensywny knighta, który ma dużo większy zasięg niż exori. Wymagany lvl 71. |
exevo gran mas vis |
Sorcerer |
800 |
40 |
Nie |
Najlepszy ofensywny czar sorcerera na bardzo dużym obszarze. Podatne na jego działanie są niemal wszystkie potwory. Wymagany lvl 28 |
exevo gran mas pox |
Druid |
800 |
40 |
Nie |
Najlepszy ofensywny czar druida na bardzo dużym obszarze. Zadaje obrażenia od trucizny, które przydatne są w walce z innymi graczami, lecz z potworami nie. Wymagany lvl 28 |
anhedonia |
Sorcerer |
800 |
80 |
Tak |
Czar o zbliżonych obrażeniach do exevo gran mas vis, ale działający na obszarze jednej kratki naprzeciw gracza. |
ms mort mas vis |
Sorcerer |
700 |
Tak |
Czar ofensywny działający na dość dużym obszarze, lecz jego obrażenia są słabsze od exevo gran mas vis. |
|
exevo gran vis lux |
Sorcerer |
200 |
Nie |
Czar ofensywny działający na wprost od rzucającego na kilka kratek. Obrażenia od energii. |
|
exevo mana |
Knight, Sorcerer, Druid, Palladyn |
600 |
0 |
Nie |
W plecaku pojawia się 50gp. |
exevo mana vis |
Knight, Sorcerer, Druid, Palladyn |
1500 |
0 |
Nie |
W plecaku pojawia się 80gp. |
exevo mana mas vis |
Knight, Sorcerer, Druid, Palladyn |
3000 |
0 |
Nie |
W plecaku pojawia się 100gp. |
exori mas |
Palladyn |
Nie |
Atak strzałami w potwory i graczy w zasięgu ekranu i dwie kratki poza nim. |
||
ademo libertas |
Palladyn |
350 |
Tak |
Najlepszy ofensywny czar palladyna. Nie zadaje on dużych obrażeń i nie jest na dużym obszarze, lecz wraz z exori mas tworzy potężne combo. |
Czary runiczne:
Czar |
Profesja |
Wymagana ilość many |
Wymagany mlvl do użycia runy |
Wymagany pacc |
Opis |
adori blank |
Sorcerer, Druid |
60 |
1 |
Nie |
Tworzy czystą runę, której używa się do zrobienia konkretnej runy. |
adori |
Sorcerer, Druid |
40 |
1 |
Nie |
LMM czyli słaby pocisk magiczny. Posiada 1 ładunek. |
adevo grav tera |
Sorcerer |
240 |
9 |
Nie |
Magic wall czyli mur magiczny na 1 kratce. Posiada 4 ładunki. |
adevo mas vis |
Sorcerer |
240 |
10 |
Nie |
Pole energii na obszarze 3x3. Posiada 3 ładunki. |
adevo grav vis |
Sorcerer |
80 |
3 |
Nie |
Pole energii na obszarze 1x1. Posiada 3 ładunki. |
adevo grav pox |
Sorcerer, Druid |
50 |
0 |
Nie |
Pole trucizny na obszarze 1x1. Posiada 3 ładunki. |
adevo grav flam |
Sorcerer, Druid |
70 |
1 |
Nie |
Pole ognia na obszarze 1x1. Posiada 3 ładunki. |
adori gran |
Sorcerer, Druid |
70 |
1 |
Nie |
Hmm czyli silny pocisk magiczny. Posiada 5 ładunków. |
adori vita vis dec |
Sorcerer |
2200 |
15 |
Nie |
Sudden Death, czyli najlepszy czar offensywny w runie. Posiada 10 ładunków. |
adevo mas flam |
Sorcerer, Druid |
300 |
1 |
Nie |
FB, czyli kula ognia. Posiada 5 ładunków. |
adori gran flam |
Sorcerer, Druid |
120 |
4 |
Nie |
GFB, czyli kula ognia działająca na dużym obszarze. Posiada 3 ładunki. |
adori gran flam dec |
Sorcerer, Druid |
400 |
4 |
Nie |
GFB, czyli kula ognia działająca na dużym obszarze. Posiada 10 ładunków. |
adevo mas hur |
Sorcerer, Druid |
180 |
6 |
Nie |
Explosion, czyli czar ofensywny działający na obszarze w kształcie +. Posiada 3 ładunki. |
adevo mas hur dec |
Sorcerer, Druid |
180 |
6 |
Nie |
Explosion, czyli czar ofensywny działający na obszarze w kształcie +. Posiada 10 ładunków. |
adevo res flam |
Sorcerer |
150 |
7 |
Nie |
Runa nie działa;) |
adura vita |
Druid |
100 |
4 |
Nie |
UH czyli runa lecznicza. Posiada 4 ładunki. |
adura vita dec |
Druid |
1000 |
4 |
Nie |
UH czyli runa lecznicza. Posiada 10 ładunków. |
Elite Knight
Level: 497
Magic Level: 12
Statystyki - Main
Następny event za:
System najazdów